Koszty dostawy

Z uwagi na chęć zapewnienia naszym Klientom jak najwyższej jakości usług, nasze produkty wysyłane są zarówno Pocztą Polską, jak również przesyłką kurierską DHL oraz InPost. Dokładamy wszelkich starań, aby Klient ponosił możliwie najmniejsze koszty przesyłki, dlatego w trakcie składania zamówienia system automatycznie wybierze najtańszą opcję wysyłki.

Zamówienia na kwotę powyżej 400 pln będą premiowane wysyłką na nasz koszt.

Opłaty celne przy odbiorze przesyłek wysyłanych poza granice Unii Europejskiej naliczane są zgodnie z obowiązującymi przepisami kraju do którego nadawana jest przesyłka i ich wysokość nie jest zależna od sklepu CADO.pl

Koszt przesyłki
Poczta Polska List Polecony PriorytetPoczta Polska Paczka  
Przesyłka Kurierska
    
Polska do 2 kg: 12 pln powyżej 2 kg: od 25 pln 15 pln
Europa w UE do 2 kg: 20 pln - 70 pln 2 - 10 kg: 70pln - 150 pln
od 50 pln - 250 pln
Europa poza UE do 2 kg: 20 pln - 80 pln 2 - 10 kg: 70pln - 130 pln -
Ameryka Północna do 2 kg: 20 pln - 80 pln
2 - 10 kg: 70pln - 120 pln -
Ameryka Południowa do 2 kg: 30 pln - 100 pln
2 - 10 kg: 70pln - 140 pln -
Azja do 2 kg: 50 pln - 100 pln 2 - 10 kg: 70pln - 140 pln -
Australia i Oceania do 2 kg: 30 pln - 160 pln 2 - 10 kg: 70pln - 150 pln -
Afryka do 2 kg: 20 pln - 120 pln 2 - 10 kg: 70pln - 150 pln -


Po opuszczeniu magazynu dostawa paczki trwa od 1 do 2 dni roboczych w przypadku kuriera UPS. Poza terytorium Polski dostawa może trwać od 3 do 5 dni.
Czas dostawy Pocztą Polską na terenie Europy wynosi około 14 dni, poza Europą około 21 dni. Zwyczajowo na terytorium Polski paczka pocztowa priorytetowa dociera w ciągu 1-3 dni. Poczta Polska nie daje jednak żadnych gwarancji czasowych dostawy.

W czasie odbioru Towaru Klient ma prawo starannie sprawdzić stan Towaru w celu ustalenia czy Towar nie został uszkodzony w trakcie dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków Klient może sporządzić stosowny protokół z dostawcą opisując uszkodzenia. Brak protokółu, o którym mowa może wpływać na trudności w ustaleniu osoby/podmiotu odpowiedzialnego za uszkodzenie Towaru w trakcie dostawy.

Koszty przesyłki niezależne od wybranej opcji dostawy ponosi Klient.

 

obsługa płatności

Sklep internetowy Shoper.pl