Reklamacje

Zgodnie z prawem konsumenckim towary sprzedawane droga elektroniczną objęte są 2-letnią gwarancją. W tym okresie klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru. Reklamacji można dokonać drukując ten formularz i wysyłając wypełniony formularz wraz z przesyłką na adres CFA Jolanta Florczyk ul. Reja 11/5 31-216 Kraków. Pełne zasady reklamacji można znaleźć w naszym regulaminie w punkcie VI. 

Najszybciej jak to jest możliwe - w ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę. Jeśli wyrazisz na to zgodę, zwrot należności może zostać przekazany w inny sposób. W żadnym wypadku nie będzie się to wiązać z dodatkowymi kosztami.

Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty, ich detale oraz kolor. Sposób wyświetlenia koloru zależy jednak od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że Twój komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje nasze kolory.

obsługa płatności

Sklep internetowy Shoper.pl